Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 10 april 2018

Gefeliciteerd 1

Hoi allemaal, hi everybody

A warm welcome to my new followers Sarah, Sharon, Audrey and Silvia (these last ones via Bloglovin), I hope we can inspire eachother.

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje zien die ik heb gemaakt voor mijn tantezeggertje. Zij was gisteren jarig, maar vierde het de zaterdag. Toen was het schitterend weer en hebben we heerlijk buiten gezeten. Mijn tantezeggertje is altijd op de fiets onderweg met haar vriendin, dus deze stempel vond ik heel toepasselijk.


De stempel is van Craft Sensations, welke ik heb ingekleurd met Faber Castell polychromos.
Ik heb de sketch van Anreda gebruikt

De kleine cirkels met stitchrand zijn van Mery's (Joy!Crafts) de grote is van Marianne Design
en de banner is van Noor! Design. Het papier dat ik gebruikt heb is van StudioLight So Spring.

Met dit kaartje doe ik graag mee bij:

Fijne avond nog.

4 opmerkingen:

  1. een mooi lief kaartje in pasteltinten,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heel mooie kaart je hebt de schets goed gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, mooie kleuren!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en toepasselijke kaart. Ik herkende de sketch meteen. Hier ligt er ook een kaart klaar met deze sketch.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen