Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

maandag 19 maart 2018

Kaartje voor Leny

Hoi allemaal,

Eindelijk kan ik weer op m'n laptop, het hele weekend en daarvoor ook al is ie bezet gehouden door mijn dochter. Ze zit in het examen jaar en moest natuurlijk allemaal dingen nog inleveren. Dus vandaar dat jullie even niks van me gehoord hebben. Maar ik heb niet stil gezeten. Ik heb een kaartje voor Leny gemaakt, omdat zij op mijn Candy reageerde en voor mij ook een kaartje maakt. En zeg nou zelf echte post is zoveel leuker. Helaas heeft ze het kaartje een dag te laat ontvangen. Ik moet echt wennen aan dat nieuwe bezorgen hoor, want  niet alleen het bezorgen is minder maar ook de brievenbus wordt niet dagelijks geleegd zag ik...enfin hier is het kaartje dat ik voor Leny gemaakt heb.


Ik heb de sketch van Craft Sensations gebruikt
Het DP is ook van Craft Sensations.
De mal achter het plaatje en de cijfers zijn van Noor!Design,
 het gefeliciteerd is van Mery's en de bloemen zijn van Lin en Lene
allemaal mallen van Joy!Crafts.
Het plaatje is van Syta.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne avond nog!




8 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage kaart met prachtige mallen die je erop hebt verwerkt. Leuke sketch.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart zal ze blij mee zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card! Thanks for sharing with us at Always Happy Birthday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje voor Leny heb je gemaakt.ja, inderdaad, echte post is veel leuker! En die postbezorgingen, ja, daar moet ik ook aan wennen. Jouw kaart moet binnenkort ook op de bus, want op maandag wordt er ook geen post bezorgd......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful pink card with so many lovely details! Thanks for playing with us at 4 Crafty Chicks this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at Always Happy Birthday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen