Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

zondag 7 januari 2018

De eerste challenge van het nieuwe jaar bij KIC

Hoi allemaal,

Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige kaartje ik lees ze met veel plezier. En welkom aan mijn nieuwe volgers Scrapatini, Nancy en Syl. Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren dit nieuwe jaar.

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenges alles mag en onze sponsor deze keer is Kimya Verpakkingen zij hebben een prachtig pakket voor de winnaar van deze challenge samengesteld.

Hier is mijn inspiratiekaartje, ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt, met een voor mij nieuwe techniek namelijk layered stamping, oftewel laagjes stempelen.


De stempel is de step by step stempel van Craft Emotions.
Deze heb ik in laagjes gestempeld met verschillende kleuren inkt;
Memento Angel Pink (404), Rose bud (400) en Love Letter (302)
de blaadjes heb ik gestempeld met de Memento kleuren
Pistachio (706), Bamboo Leaves (707) en Olive Grove (708)
Het sentiment is van Joy! Crafts die ik al een tijdje in mijn bezit heb.
Om de kaart heen heb ik nog faux stitches aangebracht en wat pailletjes om het af te maken.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:

Fijne zondag nog allemaal!




5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Grietje
    Je hebt de rozen prachtig gestempeld,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did a wonderful job with the layered stamping....I haven't tried it yet but I do have the stamps to do it with. Your card is beautiful!!! Thank you for entering Crafter's Castle Challenge...good luck :) Hugs...Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je welkomstwoord. Mooi kaartje, wat leuk dat laagjes stempelen!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen