Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 30 augustus 2017

Hoera een zoon

Hallo allemaal,

Terug van weggeweest. Ben heerlijk er tussen uit geweest naar Frankrijk, prachtig weer gehad en een schitterende omgeving. Omdat ik niet zo goed ter been was had ik wat knutselspullen meegenomen, waaronder ook afdrukjes en papiertjes. De stempel voor dit kaartje heb ik ook in Frankrijk gekleurd en ook de basis heb ik daar gemaakt. Het enige wat ik niet mee had was de tekststempel en de embelishments dus dat heb ik thuis nog gedaan.

De stempels zijn van Precious Marieke en ook het papier is daarvan.
De tekst heb ik met een mal van de Action uitgesneden. 
En de plakpareltjes komen daar ook vandaan.

De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Nog een fijne dag op deze regenachtige dag, mooi freubelweer.



2 opmerkingen:

  1. Ach.....wat een lief kaartje heb je gemaakt Grietje!
    Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen