Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

dinsdag 1 augustus 2017

Gefeliciteerd - een berengroet

Hoi allemaal, hi everybody,

Daar ben ik alweer, vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge bij PaperCraft Happy - alles mag met een dier.

Today I want to show you a card I made for the new challenge at PaperCraft Happy - Anything goes with Animals


Onze sponsor is dit maal Di's Digistamps, en daar is deze mooie digi van Let's go sailing,

de winnaar van deze challenge krijgt een voucher van de sponsor.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden het DP is van de 
Boekenvoordeel.
Het geheel afgemaakt met een bedeltje van Creatotaal en een 
handgeschreven sentiment.

Met dit kaartje doe ik mee bij:

Jullie hebben twee weken de tijd, dus ik zou zeggen doe gezellig mee!
You've got until 14th of August, so come and join us at PaperCraft Happy.

Fijne dag allemaal


10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Grietje,
    Leuke digi en mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. who doesn't love a teddy great colours thank you for entering our challenge at Oh la la Creations and good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave digi Grietje !!!
    Een hele geslaagde creatie !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Grietje! Mooie layout en designpapier. Leuk dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden, succes.
    Lieve groet,
    Petra DT KMP

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such cute little bears and I love your nautical papers and design. Thanks so much for joining us at Aurora Wings. xxD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Grietje!
    Dank je voor je deelname bij Kleuren met Potloden en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een beregezellig kaartje, mooi die heldere kleuren! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the cute image and bright coloured papers---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a fun card and I love the red, white and blue colour scheme!! Thanks for joining in the AW Feathers and Fur Challenge - good luck and hope to see you again!! Teresa DT

    BeantwoordenVerwijderen