Translate

Grietje's Kaartenhoekje - Kaarten voor het KWF

Ik maak nu zoveel kaartjes dat ik ze niet allemaal zelf meer kan versturen. Daarom verkoop ik ze, van de kaartjes die ik verkoop doneer ik € 0,50 aan het KWF. Op mijn aktiepagina bij het KWF Kaarten voor het KWF kun je zien hoeveel deze aktie tot nu toe heeft opgebracht.

woensdag 10 mei 2017

Gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden, de dagen gaan ook zo snel. Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien, nou ja eigenlijk is het een kadootje, welke ik heb gemaakt naar aanleiding van de Kaartjes Inspiratie Challenge. Daar staat namelijk een leuk patroon van een merci-giftcard kaartje. Ik heb hem voor m'n tante gemaakt die gisteren jarig was. Ze had vroeger een zeilboot vandaar het maritieme thema.

Op de voorkant heb ik een plaatje gebruikt van Syta van Gelderen
het DP is van de Boekenvoordeel de schelpjes zijn van Rayher
en de stans is van Joy!Crafts


Hierboven zie je een detail foto van de binnenkant
ook hier heb ik de stansjes van Joy!crafts gebruikt.
Lekkere Merci reepjes erin en aan de andere kant een 
dinerbon, kan ze lekker uit eten gaan. 
(deze staat niet op de foto, want die had ik nog niet toen ik de foto maakte)

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Fijne dag nog 




8 opmerkingen:

  1. Superleuk kado-doosje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi cadeautje voor je tante,Grietje.Heel mooi afgewerkt.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden!
    Ik ben je gaan volgen je blog staat ook op mijn blog!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grietje een mooie verpakking heb je gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeautje heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verpakking!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supermooi én lekker cadeaukaartje is dit, Grietje! Heel gaaf gemaakt.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen